latest updates...

Cekodok Pisang...



Haiissshhhh...sejak tgk cekodok pisang kat umah Ijan dan Kak Hana...Love pun teringin betul nak makannya plak!

So, Love mintak Hubby belikan buah pisang tadi...hihi, Hubby mungkin ingat Love nak makan pisang aje kot...lepas dia dah beli, baru Love kata nak buat cekodok...for tea-time...hihi...

Love buat aje ikut selera Love...pakai bahan yang ada je yer...

Cekodoknya Love goreng garing2 gitu...bentuknya pun mcm mcm...hihi...sedap dicicah ngan Sos Cili Padi Agromas! hmm bes!

Tenkiu buat Ijan dan Kak Hana coz buka selera Love tuk makan cekodok pisang...hihihi!!! ;)





2 comments :

  1. Tgk gambar cekodok Love yg chanteknie kite pon terliur la.. lama dah tak buat nie nak kena melenyek semula la kot.. hehe

    ReplyDelete
  2. Hehe lenyek Ijan...lenyekkk!
    Love terliur sejak tgk cekodok kat umah Ijan hari tuh...kang smlm tgk kat umah kak Hana lagi...Love decided to do myself...kekeke...;)

    ReplyDelete

Thank You for your time reading my post. Please do leave your views, thanks again! ^___^

To Anonymous Commentors, prefer if you click on Name/Url and leave your name.

I know the word verification can be a pain at times, but sorry I had to keep it to avoid spammers :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow via Email

MY LOVELIEST FRIENDS...