latest updates...

♥...A Session with Ashika...♥


:hi:Aunties, who's gonna join me??? :eheh:


05072010136 copy 05072010131 copy 05072010132 copy 05072010134 copy 05072010135 copy
Hehehehe, take care all and have a great weekend ahead!!!
:wave:

29 comments :

  1. Love...she's soooooooooooooo adorable!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahah so cute....ashiqa...u hv done a good job....muaxxx for aunty...hv a great weekend to ashiqa rishi n love...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. huhuhu..ingat ashika belajar masak dengan amma tadi.. :P

    ReplyDelete
  5. She looks so cute .I am great fan of Ashika

    ReplyDelete
  6. haha perkara biasa masa anak-anak masih kecil:)

    ReplyDelete
  7. LOL...love,ingatkan ashika nak bt roti canai tadi-such a cute little girl! :)

    ReplyDelete
  8. ^__^ She's too cute ^__^ I hope you have a lovely week end

    ReplyDelete
  9. Hahaha...thought she was playing with dough at first...
    Eh, you should ask Pureen to pay you for this cute "advert" lar...

    ReplyDelete
  10. Ashika, ur mama must be very busy this weekend to clean up the mess u have created! muah2 to Ashika n rishi too

    ReplyDelete
  11. Haha... lucu tengok.

    Sesi membedak, ya... teringat masa anak-anak kak tie kecil dulu.. budak-budak ni memang suka explore. Yang tak laratnya kitalah.. terpaksa mengemas.

    ReplyDelete
  12. elle est vraiment adorable
    bonne journée

    ReplyDelete
  13. hehe..meja pun kena pakai bedak jugak ye ashika? :D

    ReplyDelete
  14. Hello, cute little Ashika, looks like your mommy has to get you, your very own dressing table soon!

    ReplyDelete
  15. Une belle petite fille. Magnifique.
    A bientôt.

    ReplyDelete
  16. Hi, sorry for the late reply, thanks for the lovely words in my blog, first time here, beautiful blog you have, cute little baby....lucky you...great little cook......have a great weekend...

    ReplyDelete
  17. Kak Yat ~~> Hehe, thanks kak! :D

    Anits ~~> Haha, wait till U have kid ya!!! ;)

    KakMin ~~> Hehe, little love2cook in the making nih kak! :D

    Padhu ~~> Owh...so sweet ya! :D

    KakCM ~~> Yes kak, infact I was worse than her when I was a child kak...;)

    ReplyDelete
  18. Deepa ~~> Thanks ya! :D

    Kak Deliah ~~> Hehe, little love2cook in the making kak! :D

    Federica ~~> Thanks Fed! :D

    Sushma ~~> Hihi, thanks Sush! :D

    Meldylocks ~~> Haha, the pureen should be much visible I guess. ;)

    ReplyDelete
  19. Kak Rose ~~> I was kak! Haha ;)

    Aruna ~~> Thanks ya! :D

    KakTie ~~> Love actually seronok gak tgk dia mess up the area kak. Gimme a chance to clean up...kiki ;)

    Fimere ~~> Thanks ya! :D

    Nadiah ~~> Itu baru meja tau...hehe ;)

    ReplyDelete
  20. Pete ~~> Thank U! :D

    Kitchenflavours ~~> Looks like it...hehe ;)

    Nadji ~~> Yeah, thanks ya! :D

    Krishnaveni ~~> Hi! Welcome to my space! Thanks for ur sweet comments too...stay in touch! :D

    ReplyDelete
  21. OMG!!! that's sooo cute of her. hahaha.... good that you have a huge bottle otherwise you just need to buy a new one. :D Ashika... Ashika... you are so cute :) :) :)

    ReplyDelete
  22. hey donno how i missed this post on my cutie ashika..mymy she is growing pretty day by day....hugs...love seeing ur kids pics...they r so so adorable....and yes agree with one of blogger frnds time for a dressing room,with barbies.pretty clothes and lots of powder to spread and u to clean..hriday does the same...can see hriday in ashika...so cute...happy cleaning mommy

    ReplyDelete
  23. What a training session for Ashika. Is it a make-up session or cooking session...hehe

    ReplyDelete
  24. Pretty girl..Looking very cute.

    ReplyDelete

Thank You for your time reading my post. Please do leave your views, thanks again! ^___^

To Anonymous Commentors, prefer if you click on Name/Url and leave your name.

I know the word verification can be a pain at times, but sorry I had to keep it to avoid spammers :)

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow via Email

MY LOVELIEST FRIENDS...